Jag bor på Lidingö vid Baggebytorg. Om det är någon folk-grupp som ska ut-tala sig om det här projektet så är det vi på Lidingö som kommer att se det här huset nästa varje dag! Jag menar att det är ju vi som kommer att ha denna utsikt.
Jag vill att dom ska börja bygga nu. Men det ska ju överklagas förs. Skattepengarna är ju till för att nej sejarna ska leka med dem först. Jag tycker att man ska ändra lagen så att man kan bara överklaga en gång gratis, sen ska det kosta pengar från egen ficka. Men om man vinner i det övriga instanserna så ska man inte behöva betala. Pengarna ska då ges tillbaka av staten.

Jag menar att folk ska inte kunna slösa med skattemedel på detta sättet. Dom pengarna ska ju gå till dom ung och äldre först inte till domare och advokater.
Det här bygget är en jätte bra idè och jag gillar det skarpt, Men jag undrar varför man inte bygger till 200m. Vi är ju STOCKHOLM FÖR F _ _ ! Är inte det här den största staden Skandinavien, Eller ska Danmark bli den som först bygger högst eller Norge eller Finland, Nej ni politiker ni sitter där ni sitter för att folket har valt er att sitta där, Och nu är det dax att se till att Stockholm får ett fint högt hus på 200m, Inte lägre inte högre. 200m är en jätte bra höjd att börja med. Jo det ska vara högst i Sverige. Ingen annan höjd är ens att tänka på!