Nu har jag drömt konstigt igen. Jag var på nån sorts semester vid Alabamas kust mot Mexikanska golfen, tillsammans med ett gäng äventyrare som tänkt utforska ett övergivet kryssningsfartyg.
Några däck ombord på fartyget var avspärrade, och hade tydligen använts för något hemligt forskningsprojekt. Några äventyrare lyckades klättra och hoppa över till de däcken. Ett däck användes för att uppfostra barn, som lärde sig läsa och räkna under fullständig tystnad. Ett annat däck innehöll vapen, och därför ville äventyrarna bryta sig in där, och lyckades få hjälp av ett par gamla excentriska vaktmästare med konstiga nycklar. På det tredje däcket uppstod vackra kvinnor från tomma intet, och de motsvarade alltid de manliga äventyrarnas skönhetsideal. De äventyrare som hade flickvänner hemma blev uppvaktade av en kvinna som var en kopia av deras flickvän. Dessa kvinnor var dock kortlivade, och förvandlades till aska efter tio minuter.
Senast ändrad 11 februari 2010 17:44